Loading trending videos...
Loading trending videos...
Music video compilation of Norway's dominance both on and off the field!🇳🇴 The viral ROWing has a song and it is called «Vikingblod»! 🛶 Norway's #1 World Cup Song from the Official Supporter Club of Norway's Men's National Football Team, Oljeberget with Norwegian hitmaker Petter Katastrofe! Listen to the #1 hit here. https://open.spotify.com/track/34YF4ZTr6cWQyHsjAmV1Co?si=59239f58684c4ac4 ENGLISH LYRICS: Setting sail from a fjord No one has made cleaner sweep before Mother Earth She is ours Cause we beat Columbus with 400 years First we took Europe, now we’re taking USA We are Norway, we know we ain’t the biggest But Odin knows we were here first We're crossing the Atlantic, we'll row all the way Deep in our veins runs Viking blood For twenty-eight years the boys paid their dues Clocked in full of hope, clocked out singing the blues But Arne Scheie was right at last This time we came back harder We're Vikings, are you ready for that? But first a short applause for Åge Hareide First we took Europe, now we’re taking USA We are Norway, we know we ain’t the biggest But Odin knows we were here first We're crossing the Atlantic, we'll row all the way Deep in our veins runs Viking blood I wanne see Oljeberget row The entire Oljeberget row We will make America the battle of Stiklestad We are Norway, we know we ain’t the biggest But Odin knows we were here first We're crossing the Atlantic, we'll row all the way Deep in our veins runs Viking blood NORWEGIAN LYRICS: Setter seil Fra en fjord Det e’kke mulig å gjøre noe reinere bord Moder Jord, ho er vår For vi slo Colombus med 400 år Først tok vi Europa Og nå tar vi USA Vi er Norge, vi veit vi æ’kke størst Men Odin veit at vi var her først Vi kommer over dammen og dit skal vi ro I åra våre renner’e vikingblod I åra våre renner’e vikingblod I 28 år har gutta krutt Stempla inn, gått skuffa ut Men Arne Scheie hadde rett til slutt Denna gangen her gikk vi inn hardere Vi er vikinger, er du klar for det Men først en kort applaus for Åge Hareide Først tok vi Europa Og nå tar vi USA Vi er Norge, vi veit vi æ’kke størst Men Odin veit at vi var her først Vi kommer over dammen og dit skal vi ro I åra våre renner’e vikingblod I åra våre renner’e vikingblod Jeg vil se Oljeberget ro Hele Oljeberget ro Vi skal gjøre Amerika Om til slaget på Stiklestad Jeg vil se Oljeberget ro Hele Oljeberget ro Vi skal gjøre Amerika Om til slaget på Stiklestad Vi er Norge, vi veit vi æ’kke størst Men Odin veit at vi var her først Vi kommer over dammen og dit skal vi ro I åra våre renner’e vikingblod I åra våre renner’e vikingblod
No comments yet. Be the first to start the conversation!




